25 February 2013

Gangguan Sistem Percernaan





Herblax???

Ia untuk membantu membersihkan usus. Selain itu, ia juga dapat mengelakkan gangguan kepada sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan.





Apakah yang berlaku apabila sistem pencernaan terganggu?

Sistem pencernaan sangat penting demi menyahkan toksin dari tubuh badan. Jika ia tidak dapat berlaku dengan baik maka ia akan mengundang penyakit seperti
  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • wajah nampak tua
  • kembung perut dan 
  • daya imun yang lemah.


Siapa yang sesuai makan Herb Lax?*

  • Lelaki dan Wanita
  • Mereka yang dalam proses pembuangan lemak
  • Mereka yang ada masalah pencernaan
  • Mereka yang menyusu anak.
  • Mereka yang ingin menjaga kesihatan usus terutamanya.


Apa kata mereka yang pernah mencuba Herbalax :)

salam..saya ni jenis yg susah nk mkn ubat..nak konsisten tu mmg gagal jer..hehe..dah beli lama tapi mkn selang seli jer...baru amik balik 2 minggu lps... bila saya timbang kurang 4 kg,..rasa makin berkobar2 je semangat..terima kasih herbalax n lechitin..terima kasih gak Nor Farizan Mazlan sbb memperkenalkan produk ni kat saya..

Mahu mencuba???



Salam & Senyum Sokmo dari Daa ibu WaMeAz

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya :-

Profile FB : Zaridah Hj Hashim
Call/SMS : 014-8243610 
Fanpage : http://www.facebook.com/AzzaiBuWaMeAz


Penafian : Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments:

Post a Comment

Hai rakan2, dipersilakan untuk memberi komen atau sebarang persoalan serta kritikan.

AzZa WaMeAz eShop © . Designed by MaiGraphicDesign