15 May 2014

Meal Shakes Pula Jadi Rebutan


SHAKLEE membuat tawaran untuk produk Meal Shakes dengan Beli 6 Percuma 1. 

Alhamdulilah bulan ini Meal Shakes menjadi rebutan dan mendapat sambutan dari ibu-ibu untuk mengambil peluang untuk mendapatkan promosi ini.

Nak tahu apa kelebihan Meal Shakes ini yang membuatnya mendapat sambutan. 


Mealshake, Testimoni Mealshake, Promosi, Pengedar Shaklee Kuantan, Produk SHAKLEE,


Senang citer, satu keluarga boleh menikmati hidangan Meal Shakes ini. Jadi memang sangat berbaloi dan jimat. Lagi-lagi Ramadhan bakal tiba tidak lama lagi. So boleh jadikan hidangan untuk anak-anak sewaktu bersahur.

Antara komen pelanggan: 
-------------------------------------------------------------------------
salam semua...
mudah-mudahan ianya bermanfaat kepada semua
BAGAIMANA SAYA MENGATASI MASALAH INI?
Pengambilan mealshake+omega + basic H + herbal cream. Lebih Cepat. Parut pun cepat hilang berbanding yang lalu. Pengambilan mealshake sebenarnya sebagai sumber protien untuk amirah. seperti yang kita tahu, protien yang baik membantu menghasilkan kulit yang cantik. Dan saya percaya, ia membantu mendapatkan kulit amirah yang cantik. Omega? Ia sebenarnya meredakan keradangan kulit. Merah-merah bahagian tepi tu cepat sangat hilang. herbal blend tu seperti biasa, untuk disapukan agar kulit amirah tak kering. Cik hubby kata basic H nie clorox. tapi dia bukan sebarangan klorox yek, ia adalah untuk sabun dia bagi menggantikan sabun yang dia guna.
perkongsian saya mengatsi penyakit kurap.
------------------------------------------------------------------------- 
salam...nk share testimoni sendiri.

sjk bg anak soleh omega, chewable vita-c & mealshake...
~nmpk ketara kesannye...syukur sgt...jrg demam, selera mkn pun ok.
~lps tu sblm ni, tiap2 bulan mesti kena nebulizer, skg tak ade dah...
~yg da lame x tgk dia....skali jumpe pasan kulit dia nmpk cerah & sihat.
syukur sgt2...moga terus membesar dgn sihat ye anak solehku syg.
::anak sihat, ummi sng hati::
# shaklee mmg best ##
-------------------------------------------------------------------------  

SALAM WARGA GBS..
nak share skit kat sini.. sebelum ni nak balik kpg ke utara sana takut dan risau sangat sbb perjalanan mengambil masa 10-12jam dari selatan-utara. setiap kali pulang ke kpg anak2 pasti akan demam,batuk dan selsema sbb lama sgt dlm kereta.. tapi setelah amalkan mealshakes utk ketiga2 ank bujang saya yg berusia 4thn,3thn dan 6bln sihat sentiasa.. alhamdulillah baru2 ni blk kpg berhari raya Johor-Kedah perjalanan selama 20jam dlm kereta sbb jem ketiga2nya sihat tanpa demam dan selsema lagi... rasa puas hati sgt dgn pengambilan mealshakesberterusan.. skarang ni saya dan suami pun tumpang minum sbb mengeyangkan kalau tak sempat nk sarapan pagi...
-------------------------------------------------------------------------   

Ok, jangan tunggu lama-lama lagi nanti kehabisan stok pulak. Ramai yang dah mencuba, anda bagaimana?

Mealshake, Testimoni Mealshake, Promosi, Pengedar Shaklee Kuantan, Produk SHAKLEE,


Jika berminat untuk membeli mahupun menjadi ahli dan menikmati keistimewaan sebagai ahli , anda sangat dialu-alukan.

Jangan berlengah lagi. Dapatkan hari ini dari kami di Jom Sihat Ceria.

Apa yang bakal anda dapat jika membeli dari kami :

*Konsultasi PerCuma Dan Berterusan untuk Pelanggan Jom Sihat Ceria
*Jadual Pengambilan Supplement
*Info-info dan tips kesihatan

*Bimbingan untuk ada yang menjadi Pengedar

Tunggu apa lagi. Hubungi saya segera.



No comments:

Post a Comment

Hai rakan2, dipersilakan untuk memberi komen atau sebarang persoalan serta kritikan.

AzZa WaMeAz eShop © . Designed by MaiGraphicDesign