14 December 2014

Testimoni Vita-C & Vita-E Complex


Salam buat pembaca yang sudi singgah di Blog Jom Sihat Ceria ini. 

Terima kasih kerana anda sudi membaca setiap artikel yang saya kongsikan. Semuga sedikit sebanyak memberi manfaat buat kalian.

Untuk artikel kali ini saya ingin kongsikan Testimoni Eksklusif dari rakan saya yang telah mencuba Vita-C dan juga Vita-E dari Shaklee.

Mari kita baca apa komen beliau.

1. Tentang Vita-C


"Alhamdulillah, memang sangat best dan memang nampak kesannya. Terima kasih pada kak Zaridah yang sudi berkongsi produk ini. Sebelum saya cuba, kak zaridah pernah bagitau saya, vita C ini memang bagus untuk kulit muka yang kusam. wah saya pun memang terasa nak cuba, dan dan buat satu eksperimen pulak, hihi, almaklum muka saya kalau jarang pakai krim dan kurang penjagaan memang akan kusam dan nampak tidak bermaya. Tambah lagi agak malas nak pakai krim malam, memang nampak sangat kusam kulit muka.

Bagi yang belum pernah lihat bagaimana rupanya, inilah Vita C yang saya amalkan. Besarkan. Tapi senang saja telan. Rasa macam grape masa telan. Tak tinggalkan sebarang bau seperti ubat-ubatan. 

Untuk permulaan pengambilan saya amalkan ketika bulan puasa, sebiji semasa sahur awal pagi dan sebiji sebelum tidur waktu malam. Dan selama sebulan saya ambil vita C ini, sebulan juga saya tak gunakan krim muka waktu malam, atas alasan saya nak lihat samada kulit saya akan kurang kusam atau tidak bila mengamalkan Vita C ni. Awal-awal makan, saya diserang selsema, tapi cepat sangat baik. Alhamdulillah. Kalau tidak bila selsema memang makan seminggu lebih juga nak baik semula. 

Kemudian selepas seminggu saya mula lihat kulit muka saya tidak berapa kusam, dan lebih menarik bertambah cerah sedikit. wah memang best ni. :)

Selepas sebulan amalkan Vita C, saya memang dapat lihat perubahan kulit muka saya sudah tidak kusam lagi walaupun tak gunakan krim malam, dan yang menarik en suami juga pernah tegur kulit tambah licin dan cerah. hihi itu yang best. Alhamdulillah, saya suka Vita C ini. Sangat membantu membaik pulih kulit dan untuk kesihatan tubuh badan.

Tengok ni, banyak sangat kelebihan Vita C Shaklee ni. Bukannya hanya untuk kulit kusam, cantik berseri. Malah untuk gigi, tulang dan kesihatan badan lain. Patutnya gigi saya pun sudah tidak berdarah lagi. Kadang-kadang bila gosok gigi, masa tu la nak berdarah. Sekarang dah ok". (klik sini untuk artikel asal)



2. Tentang Vita-E Complex

"Vitamin E ini saya dah amalkan pengambilannya selama sebulan. Alhamdulillah sangat bagus untuk kulit muka, dan yang lebih penting membantu kulit wajah saya nampak lebih berseri dan tidak kusam lagi. Seblum ini kulit muka saya memang agak kusam. Tambahan saya memang tak ambil apa-apa suplement lain. 

Sejak mengambil Vit C dan vitamin E ni, kulit muka saya memang tidak kusam lagi, dan yang lebih penting dapat menghilangkan parut jerawat yang timbul. Muka saya sebenarnya memang jarang sekali tumbuh jerawat, tetapi hanya akan timbul dan muncul pada waktu-waktu tertentu sahaja. Jadi sejak amalkan vitamin E ini, cepat pula parut jerawat hilang.


Inilah rupanya. Besarnya kan. Hihi, boleh je saya telan. Rasanya memang seakan-akan buah anggur, ada rasa seperti masam-masam sedikit, kerana vitamin E ini mengandungi ektrak biji anggur".  (klik sini untuk artikel asal)

Hebatkan perubahan yang rakan saya rasai selepas mengamalkan Vita-C dan Vita-E dari Shaklee. Jika anda perlukan vitamin-vitamin untuk kulit ini, hubungi saya segera serta dapatkan konsultasi PERCUMA dan EKSKLUSIF dari saya. COD untuk anda yang berada di Kuantan.

Jangan tunggu lama-lama, Disember ini PROMOSI untuk Vita-C & Vita-E, Beli 6 PERCUMA 1 atau Beli 2 botol diskaun 5%.

Stok tersedia!

No comments:

Post a Comment

Hai rakan2, dipersilakan untuk memberi komen atau sebarang persoalan serta kritikan.

AzZa WaMeAz eShop © . Designed by MaiGraphicDesign